Faceți căutări pe acest blog

Clipa mea de literatura

Persoane interesate

sâmbătă, 4 iunie 2011

Vieti paralele

Viata e complicata si imprevizibila.Privesti in urma ta si incerci uneori sa intelegi traiectoria sinusoidala pe care ai parcurs-o.Ne lasam manati de patimi in luarea unor decizii cruciale,netinand cont de ratiune,sau macar de instinct.Cel mai coplesitor fenomen este insa povara unor obsesii sau vicii,aspecte care ne determina fundamental existenta.Daca am avea rabdarea sa ne reantoarcem spre noi insine,sa ne introspectam subconstientul,am descoperi uluitoare modalitati ce ne-ar putea vindeca de obsesii si vicii,de boli ,am intelege cu usurinta unde am gresit si ce avem de facut.Puterea e-n tine,dar in faza latenta,pentru ca ai fost educat sa privesti doar spre exterior,neglijand potentialul urias al cunoasterii ancestrale.Citeste si intelege,prietene,e experienta unei femei care a reusit sa strabata timpurile cu puterea mintii,sa inteleaga unde a gresit si sa redevina la adevaratele valori ale vietii.Si nu uita:si tu poti face asta,nu uita nicio clipa!


  Ploaia rece de noiembrie zgribuleste orasul scuturat de rafale de vant ,trecatorii sunt tot mai rari si grabiti sa ajunga mai repede acasa,la caldura.Nimic nu-ti da mai multa liniste decat refugiul intr-o odaie ,in care gandurile se deruleaza in tihna,sub acoperisul protector al caminului.

    


Ema e singura pe strada si pasii sovaitori nu stiu incotro s-o ia,parca.Nu-i vine sa ajunga acasa,acolo o asteapta copiii ,micuti si neajutorati,un sot pe care nu-l intelege si multa saracie,discordie,scandaluri,jigniri...
   

Lista mea de bloguri

Postări populare